במהלך תקופת השחרור מהצבא מחפשים/ות החיילים/ות המשוחררים/ות אחר תחומי לימוד ו/או עבודה להיכנס אליהם, כאלו אשר מצד אחד ניתן לממן את לימודיהם באמצעות הפיקדון מהצבא ומצד שני יספקו ידע והכשרה בעלי ערך ומקצוע בו ניתן לעבוד ולהשתכר כמה שיותר טוב. אנו מציעים לחיילים משוחררים לעבור במהירות וביעילות רבה הכשרה במקצועות מבוקשים ואטרקטיביים ביותר מעולם הכספים והפיננסים. בתוך כמה חודשים ספורים מיום השחרור אתם כבר יכולים לעבוד כיועצי השקעות, מנהלי תיקי השקעות, משווקים פנסיוניים ועוד.

קורסי הכנה לרישיונות בעולם הפיננסים – איך זה עובד ומהם התנאים?

מיד נפרט מדוע רישיונות בתחום הפיננסים והכספים הם אטרקטיביים ומומלצים כל כך עבור חיילים משוחררים, אך לפני כן נסביר בקצרה במה בדיוק מדובר.

על מנת לעסוק בישראל במקצועות מסוימים בעולם הפיננסים, נדרש רישיון מטעם המדינה. מדובר במקצועות: ייעוץ השקעות, ניהול תיקי השקעות, ייעוץ ושיווק פנסיוני וסוכן/ת ביטוח.

קבלת רישיונות אלו תלויה במעבר של חמש או שש בחינות מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, והשלמה של תקופת התמחות בת שישה עד תשעה חודשים (במהלכה כבר מרוויחים משכורת). את כל הסיפור ניתן לסיים בתוך פחות משנה מיום השחרור (במהלכה, כאמור, כבר משתכרים בחלק מהזמן, כאשר מתחילים בהתמחות), ולמצוא עצמכם עם הכשרה ורישיון לעסוק במקצוע אטרקטיבי ביותר, מהסוג שאנשים מעוניינים להתמחות בו בכל גיל ובכל שלב בחיים.

על מנת באמת לסיים את כל התהליך מהר ככל האפשר מומלץ בחום להירשם לקורסי הכנה לבחינות השונות. אנו מציעים קורס הכנה ייעודי עבור כל בחינה ובחינה, והסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה: מזה שנים מוכח כי בקרב הניגשים לבחינות אלו לאחר שעברו קורס הכנה, אחוזי ההצלחה הם גבוהים בהרבה ובאופן מובהק בהשוואה לאלו הניגשים ללא קורס הכנה מקדים.

לימודים ומקצועות בעלי התאמה מושלמת לחיילים משוחררים

אנו מציעים וממליצים בחום על קורסי ההכנה שלנו לקראת הבחינות לקבלת רישיונות פיננסים לחיילים משוחררים מכיוון שהן הלימודים והן הרישיון והמקצוע עצמו מתאימים במיוחד לצעירות וצעירים אשר זה עתה השתחררו משירותם הצבאי ומעוניינים לבנות לעצמם קריירה פוטנציאלית ותחום עיסוק אטרקטיבי של ממש.

כל קורסי ההכנה לבחינות מוכרים לתשלום על חשבון הפיקדון מהצבא, כך שאתם/ן לא תצטרכו להוציא מכספכם האישי על הלימודים וההכשרה.

כמו כן, מדובר כאמור בהכשרה יחסית מהירה וקצרה, כך שלא תיאלצו לעבור יותר מדי חודשים ללא משכורת והכנסה. בתוך חודשים ספורים תוכלו להתחיל להתמחות בתחום בו בחרתם, לחסוך כסף לקראת הטיול (או כל מטרה אחרת) וחשוב מכל – לצבור ניסיון במקצוע בו תוכלו לעסוק גם בעתיד, אם תהיו מעוניינים בכך.

מכל אחד מהמקצועות האלו ניתן גם להמשיך ולהתפתח בעולם הכספים והפיננסים, כך שהשמיים הם הגבול. אלו הן דלתות שטוב מאוד לפתוח לעצמכם כמה שיותר מוקדם עם היציאה לאזרחות

המאמר פורסם ב-30.4.2024