כאן ב"אקדמיה לפיננסים" אנו מפעילים מספר חטיבות לימודים שונות, כל אחת מהן עוסקת בהרחבה בתחום שלם ומרכזי בעולם הפיננסים, דוגמת נדל"ן, שוק ההון, רישיונות פיננסים ועוד. אחד היתרונות המרכזיים של האקדמיה, המושך אינספור תלמידות ותלמידים חדשים מדי שנה, הוא ההתמקדות שלנו בפרקטיקה – בהענקת השכלה, ידע וניסיון אשר רלבנטיים לתעסוקה בפועל ומועברים באופן המתמקד ביישום הידע במסגרת תעסוקה בשוק. חטיבת ההשמה הרחבה והפעילה שלנו מעניקה יתרון משמעותי נוסף לכל תלמיד/ה המעוניינים לא רק ללמוד, אלא גם להשיג עבודה מבוקשת באמצעות הלימודים הללו.

לצאת לשוק העבודה עם גב חזק – חטיבת ההשמה של האקדמיה לפיננסים

ההיצע הרב של בוגרות ובוגרי מסלולי לימודים שונים בארץ בתחום הפיננסים, כספים, נדל"ן, שוק ההון וכיוצ"ב הופך את התחרות בשוק העבודה בענף זה לחריפה במיוחד. על כל משרה אטרקטיבית מתחרים מיד כמה וכמה מועמדות ומועמדים שונים, כך שהשגת המשרה הנחשקת והמועדפת עליכם עלולה להפוך למטרה רחוקה ומייאשת.

לכן אנו מעוניינים להעניק יתרון ניכר ומשמעותי לכל בוגרות ובוגרי הלימודים אצלנו, בכל אחת מהחטיבות ובכל אחד מהקורסים. חטיבת ההשמה שלנו רחבה וענפה, ועומדת לרשותם של בוגרות ובוגרי הלימודים שאנו מעבירים. הן המוניטין הכללי של האקדמיה לפיננסים בעולם הפיננסים בארץ והן צוות ההוראה המנוסה אשר מעורה ומקושר בעולם הכספים והפיננסים בארץ ובעולם מהווים שני גורמים אשר פותחים לא מעט דלתות עבור בוגרי הלימודים שלנו, ומעניקים יתרון משמעותי על פני מרבית המתחרים וסיכויים גבוהים יותר להשיג משרות נחשקות.

לא חסרות עדויות של בוגרות ובוגרי לימודים אלו או אחרים אצלנו באקדמיה אשר נהנו מה"גב" החזק הזה שאנחנו מציעים, וכמובן מהשירותים הישירים של חטיבת ההשמה שלנו – אנו מציעים לתלמידים שלנו שירותים מקצועיים חשובים מאין כמוהם לצורך השתלבות מוצלחת בשוק העבודה. למשל – הכנה ממוקדת לראיונות עבודה בענף, ליווי בבניית CV  (קורות חיים) מרשים ומקצועי, התאמה של משרות בהתאם לפרופיל האישי הנבנה עבור כל בוגרת ובוגר לימודים וכיוצ"ב.

כשמסיימים ללמוד (או תוך כדי הלימודים) ומתחילים לצאת אל שוק העבודה – טוב שיש מאחוריכם גב חזק ומנגנון אפקטיבי שכזה לסיוע בהשמה.

מציעים את החבילה הכוללת – מלימודים בסיסיים ועד השמה בפועל בשוק העבודה

אחד המאפיינים הייחודיים לאקדמיה לפיננסים בנוף המכללות ובתי הספר המקצועיים לתחומי הכספים והפיננסים בארץ, הוא היקף היריעה שאנו גאים לספק.

החל מקורסים בסיסיים המיועדים למתחילות ומתחילים – אנשים ללא שמץ של מושג, היכרות או הבנה בתחומים אלו, דרך מגוון רחב של קורסים מתקדמים יותר (ובפרט קורסים מקצועיים בתחומים ספציפיים דוגמת אסטרטגיות השקעות שונות או הכשרות מקצועיות של ממש) וכלה כמובן בסיוע אינטנסיבי בהשמה בשוק העבודה, לאחר סיום הלימודים.

בכך אנו מציעים למי שבא ללמוד אצלנו את החבילה המלאה והכוללת, זו שתאפשר לו לא רק לספק את הסקרנות והעניין בתחום ולא רק ללמוד היבטים צרים ממנו לעומק, אלא גם ממש לרכוש מקצוע לכל דבר ועניין וחשוב מכל – להשיג את העבודות הראשונות והרצויות בתחומים אלו.

המאמר פורסם ב-30.5.2024