עולם ההייטק מהווה מוקד משיכה מרכזי בשוק העבודה של ימינו, מסיבות מובנות ומוכרות – המשכורות גבוהות, התנאים מעולים, אפשרויות הקידום לרוב רבות ומגוונות וכיוצ"ב. למרות האטרקטיביות הרבה של התחום, לא מעט אנשים מוותרים על החלום להתמחות ולעסוק בהייטק מכיוון שאינם מעוניינים לעבור מסלול ארוך ומתיש של לימודים לפני שיוכלו להשתלב בשוק העבודה, דוגמת לימודים תובעניים של תואר בהנדסת תוכנה או לימודי תכנות. אך אלו אינן הדרכים היחידות להיכנס להיי טק…

כאן באקדמיה לפיננסים אנו מציעים אפשרויות אטרקטיביות ביותר לכניסה לעולם ההייטק, בלימודים מתומצתים במתכונת נוחה וגמישה אשר נמשכים חודשים ספורים בלבד (ולא מדובר בלימודים ב"משרה מלאה" כמו לימודי תואר). להלן שתיים מהאפשרויות האטרקטיביות ביותר שאנו מציעים בהקשר זה:

קורס בדיקות תוכנה – QA

בדיקת תוכנה היא אחת מכמה משרות בודדות הנחשבות לבסיסיות והכרחיות עבור כל חברת הייטק המפתחת מוצרים ומקפידה על רמת האיכות שלהם. כלומר – כל חברת הייטק באשר היא…

בודקי QA מבצעים את התפקיד החשוב של בקרת איכות שוטפת על המוצרים השונים שמפתחת חברת הייטק, הן מוצרי תוכנה והן מוצרי חומרה. החברות כאמור תלויות בבודקות והבודקים הללו, המהווים את עמוד השדרה של מערך בקרת האיכות של הארגון.

אנו מציעים קורס בודק תוכנה מרוכז הנפרס על פני שלושים ושישה מפגשים, ומתאים לכל מי שמעוניין/ת להשתלב במקצוע זה בעולם ההייטק ולעשות זאת במהרה (כבר בתוך כמה חודשים ספורים) וללא לימודי תואר ארוכים ותובעניים. מלבד לידע בסיסי באנגלית לא נדרש כל ידע או ניסיון קודם, כך שקורס זה בעצם פותח את עולם ההייטק בפני כולם – כל מי שאי פעם התעניינו או חלמו לעבוד בהייטק, אך אינם מעוניינים בלימודי תואר.

הקורס שאנו מציעים כולל כמובן תרגול מעשי לצד לימוד תיאורטי, כך שבמהלכו רוכשים התלמידים והתלמידות ניסיון מעשי ראשוני בתחום אשר מקל לאחר מכן משמעותית על ההשתלבות בענף והשגת עבודה ראשונה בו.

דאטה אנליסט בעולם ההייטק עם התמחות בפיננסים

מקצוע נוסף הנחשב להכרחי, מרכזי ומשמעותי ביותר עבור כל חברת הייטק כיום הוא ניתוח נתונים. העולם של היום מתאפיין בכמויות מידע גדולות יותר מאי פעם בעבר, כך שברירת המידע הרלבנטי וניתוחו בצורה מושכלת ומועילה הופכים לפונקציות קריטיות וחשובות מאין כמוהן.

לכן מעסיקים כמעט בכל חברה וארגון מעולם הייטק ו/או הפיננסים כיום אנליסטים של נתונים אשר עסוקים בכריית מידע, ברירת המידע הרלבנטי, ביצוע מדידה וניתוח מעמיק של הנתונים, הפקת תובנות ועל סמך תובנות אלו ניסוח המלצות קונקרטיות.

קורס דאטה אנליסט שאנו מציעים מעניק היכרות, הבנה וניסיון מסוים בעיסוק זה, תוך דגש והתמחות בתחום הפיננסים (הרלבנטי כמובן בפני עצמו גם כן עבור כל חברת הייטק באשר היא). דרך מצוינת נוספת להיכנס לעולם ההייטק במהירות רבה יחסית, אך עם מקצוע מבוקש ומוערך ביותר המאפשר לבנות קריירה יציבה וארוכת טווח.

המאמר פורסם ב-30.5.2024