תחום הכספים הוא חלק משמעותי מעולם הכלכלה והפיננסים, וניתן למצוא מקצועות ותחומי עיסוק ספציפיים המשתייכים לתחום זה. אין בהכרח הגדרות נפוצות, ברורות וחותכות המבדילות בין ענפים ותחומים שונים בתוך עולם הפיננסים ושוק ההון, אך הכוונה ב"כספים" היא לרוב למקצועות הקשורים בניהול ישיר של כספי הארגון, מסוגים שונים. מבחינות רבות, התמחות באחד ממקצועות הכספים נחשבת לאטרקטיבית ומבטיחה ביותר מבחינה תעסוקתית, ולכן תחום זה מבוקש מאוד על ידי אינספור אנשים בארץ ובעולם. מהן האפשרויות העיקריות בכל הנוגע ללימודי כספים, מהסוג שאנו מציעים כאן כהכשרה והכנה מקצועיות לקראת רכישת מקצוע?

לימודי חשבות שכר

אחד המקצועות המרכזיים והחשובים ביותר בעולם הכספים הוא חשבות שכר, ואנו מציעים כאן לימודי חשבות שכר אשר מכינים את התלמידים לקראת הבחינה הנדרשת לצורך עיסוק מקצועי בתחום זה, בחינה המועברת על ידי לשכת יועצי המס בישראל.

קורס זה כולל עשרים מפגשים שבועיים שונים, כמו גם מפגש ייעודי במסגרתו לומדים ומתרגלים עבודה על תוכנות חשבות השכר העיקריות עימן עובדים כיום בתחום. תוכנות אלו הן מכפל, כספית ושקלולית.

קורס זה אמנם מוצע בפריסה ארצית רחבה ולכן מתאים לאנשים מכל רחבי הארץ המתעניינים בקריירה בעולם הכספים, אך כיום גם ניתן להשתתף בו כקורס דיגיטלי. כלומר – קורס מקוון, במסגרתו תוכלו להשתתף ולצפות בכל ההרצאות אונליין (גם בזמן אמת וגם לאחר מכן, כמה שרק תרצו…), מכל מקום בו תהיו ובכל נקודת זמן. אפילו אם אתם נמצאים תקופה ארוכה בחו"ל או טסים לחופשה בזמן הקורס, תוכלו להמשיך ולהשתתף בו מרחוק בקלות ובנוחות רבה.

חשבות וחשבי שכר נהנים מביקוש גבוה ויציב לשירותיהם. הם מועסקים כמעט בכל בית עסק וארגון בינוני או גדול באשר הוא, והשירות שהם נותנים הוא חיוני להתנהלותו הכספית השוטפת של אותו ארגון. לכן, מדובר במקצוע אטרקטיבי ומבטיח בכל גיל ושלב בחיים. הלימודים שאנו מציעים (קורס חשבות שכר) יאפשרו לכם לרכוש מקצוע זה בתוך פרק זמן קצר ביותר, ולעלות על הדרך לקריירה מבטיחה בעולם הכספים.

לימודי הנהלת חשבונות

גם הנהלת חשבונות נחשבת לאחד המקצועות המרכזיים בעולם הכספים, וישנן דרגות שונות בהן ניתן להתמחות במקצוע זה. גם כאן, הקורס שאנו מציעים הוא ממוקד ואפקטיבי ביותר (וגם כן ניתן לרכישה בתור קורס דיגיטלי), וגם במקרה זה מדובר במקצוע מבוקש בו תמיד ניתן למצוא תעסוקה.

אנו מציעים גם מספר מסלולים משולבים, דוגמת לימודי הנהלת חשבונות יחד עם לימודי חשבות שכר או מסלול הכולל את שני אלו בצירוף לימודי ייעוץ מס.

בכל מקרה, הנהלת חשבונות הוא מקצוע מרכזי שטוב ללמוד ולהתמחות בו במידה ואתם מעוניינים בדריסת רגל בעולם הכספים. עם או בלי קורסים נוספים, זוהי אחת ההכשרות המומלצות ביותר עבור מי שמעוניין לבנות קריירה בטוחה ומבטיחה בתחום.

המאמר פורסם ב-30.5.2024